Saturday 24 November 2012

Sahabat Semasa Belajar Di Politeknik Ungku Omar, Ipoh, Perak

Assalamualaikum,


Pada hari khamis 22 Nov. 2012 yang lalu, isteri saya telah bertemu kawan kami semasa belajar di Politeknik Ungku Omar, Ipoh, Perak dalam tahun 1976 hingga 1978. Selama 36 tahun tidak bertemu, hanya baru-baru ini beliau telah menjadi sahabat Facebook Politeknik Ungku Omar 76 yang mana saya dan isteri telah setahun lebih menjadi sahabat. Malangnya pada masa tersebut, saya tidak bersama isteri kerana dalam perjalanan ke Kota Kinabalu kerana bertugas disana dan baru petang ini saya balik kerumah. Sahabat yang dimaksudkan adalah Puan Noor Rokiah yang sedang bertugas disalah sebuah sekolah di Putrajaya.

Kami telah berpisah kerana beliau menyambung pengajiannya di Maktab Perguruan Ilmu Khas di Cheras, Kuala Lumpur, semantara saya dan isteri menyambung pengajian di Universiti Kebangsaan Malaysia pada tahun 1979.

Masih ramai lagi kawan-kawan yang masih belum ditemui walaupun Facebook Politeknik Ungku Omar 76 telah diujudkan. Insyallah jika diizinkan Allah, suatu masa akan bertemu juga akhirnya.





Noor Rokiah disebelah kiri bersama isteri saya.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment